Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych imprez, a ponadto, ze względu na szybki montaż i mobilność, stosuje się je na przykład do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, winien być odpowiednio dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

Producenci sprzedają różne rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Cechują się stosunkowo szybkim montażem, aczkolwiek ich mobilność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich zdecydowanie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kiosków bądź kas biletowych.

Pawilon namiot – kiedy warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub priorytetem jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje cechuje spora trwałość, która jest rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno rury, z których wykonane są szkielety, jak i powłoki, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne i trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie odpowiednio konserwowany, posłuży wiele lat – również przy intensywnym użytkowaniu.