Gadżety i odzież reklamowa – świetny pomysł na promocję firmy

Gadżety i odzież reklamowa – świetny pomysł na promocję firmy

Biznes nie obejdzie się bez akcji marketingowych. Współczesna reklama przybiera przeróżne formy: umieszcza się ją w magazynach, w internecie i na portalach społecznościowych. Niemniej jednak w dalszym ciągu nie odchodzi się od standardowych nośników reklamy, np. wizytówek bądź ulotek. Stosuje się także jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni konsumenci szczególnie kochają – reklamę poprzez gadżety.

Dlaczego klienci lubią gadżety reklamowe?

Klienci i nasi przyszli partnerzy lubią różnego rodzaju gadżety, bo (w przeciwieństwie do pozostałych form reklamy) są one konkretną rzeczą, która nieraz jest bardzo funkcjonalna, dlatego użytkowana jest przez dłuższy okres czasu. Niełatwo wskazać osobę, która odmówi przyjęcia w kancelarii bądź w banku torby zakupowej lub długopisu. Są to przecież przedmioty, które zawsze wypada mieć pod ręką. A co istotne – ten przedmiot nic nie kosztuje! Tymczasem korzystając regularnie z takiego gadżetu, klient non stop obcuje z sloganem reklamowym marki, od której go dostał, wskutek czego bezwiednie zostawia ona silny ślad w jego pamięci.

Gdzie zamówić gadżety reklamowe?

Sitodruk, czyli jedna z najbardziej rozpowszechnionych metod, z których korzysta się w trakcie wytwarzania gadżetów reklamowych, daje możliwość nadruku zarówno na powierzchniach plastikowych, tekstyliach, jak i powierzchniach drewnianych. Najczęściej zamawianym gadżetem z tkaniny, jest naturalnie odzież promocyjna – przeważnie wykonuje się firmowe logotypy na koszulkach, a również na kurtkach, spodniach oraz polarach. Dodatkowo można nanieść logo na szlafroku, torbie płóciennej i parasolu. Jeśli poszukujemy obszernego asortymentu produktów do nadruku, warto sprawdzić ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. U jednego dostawcy można wtedy zamówić nie tylko koszulki i pozostałą odzież z nadrukiem, ale również np. ołówki, smycze oraz apteczki, co przyśpieszy organizację każdej akcji promocyjnej.