Nienaturalne linki przychodzące – spam czy SEO?

Nienaturalne linki przychodzące – spam czy SEO?

Kluczowym powodem, przez który na witrynę online może zostać zastosowany ban od Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest sposób na uniknięcie tych poważnych obostrzeń?

Nienaturalne linki przychodzące – zakazane SEO

Nienaturalne linki przychodzące to implikowanie ogromnej ilości odsyłaczy kierujących ruch na naszą witrynę w sieci. Manipulują one pozycją witryny w wyszukiwarce i tym samym naruszają zasady naturalnego linkowania wypracowane przez koncern Google. Najczęściej nienaturalne linki przychodzące występują w postaci artykułów sponsorowanych naszpikowanych licznymi frazami. Szerzy się też zjawisko sprzedaży linków, co skutkuje nałożeniem filtra. Kiedy nieprofesjonalne praktyki zostaną ujawnione, witryna jest zbanowana filtrem w Google za nienaturalne linki, co wiąże się natychmiastowym zmniejszeniem jej lokalizacji w przeglądarce, czasem aż o 40 podstron.

Która agencja rozwiąże problem nienaturalnych linków przychodzących

Trzeba podkreślić, że jeśli na witrynę zostanie nałożony filtr w Google za nienaturalne linki, mamy prawo ubiegać się o reaktywowanie dobrej pozycji w przeglądarce . Proces ten jest jednak niezwykle pracochłonny i nie daje stuprocentowego sukcesu. Jeśli pragniemy podnieść prawdopodobieństwo szybkiego zdjęcia filtrów – wyślijmy zapytanie do doświadczonej firmy pozycjonującej. Profesjonaliści automatycznie ustalą rzeczywistą przyczynę i dadzą sobie radę z nienaturalnymi linkami. Nie zapominajmy, że zarówno samo pozycjonowanie, jak i likwidowanie filtrów od Google warto zlecać wyłącznie prestiżowym firmom.