Do czego wykorzystywany jest papier firmowy?
Papier firmowy służy do wystawiania rachunków lub faktur, a także do korespondencji z klientami. Jeśli jest źle zaprojektowany, staje się zwykłą białą kartką z nadrukowanym logo firmy. Można zyskać wachlarz korzyści, przez zadbanie o jego odpowiedni wygląd.
Jak zaprojektować papier firmowy?
Bardzo ważną funkcją papieru firmowego jest jego rola informacyjna. Powinien on bowiem zawierać podstawowe dane o przedsiębiorstwie, takie jak jego numer telefonu, nazwa, adres czy adres strony www. Bardzo ważną funkcją papieru firmowego jest oczywiście jego rola wizualna. Świadczy ona o dbałości firmy o swój wizerunek, co stanowi istotny krok przy pozyskiwaniu zaufania klienta. Elementami, które opłaca się w szczególności przemyśleć podczas projektowania ulotek, są slogan, który sprawia, że zostanie ona zapamiętana, a także logo oraz tło firmy. Funkcjonalny, a przy tym odpowiednio zaprojektowany papier firmowy sprawia, że firma jest odbierania jako dobrze rozwijające się przedsiębiorstwo. Ponadto taki papier dostarcza niezbędnych danych o firmie, pełniąc jednocześnie rolę ulotki informacyjnej.