Raport danych pozafinansowych – standard, którego warto przestrzegać

Raport danych pozafinansowych – standard, którego warto przestrzegać

Raport danych pozafinansowych. Skieruj się na www.pracowniaregister.pl, aby skorzystać z usług profesjonalistów

Raporty danych pozafinansowych są coraz chętniej publikowane przez najróżniejsze przedsiębiorstwa. Na ich stworzenie najczęściej decydują się wiodące korporacje – publiczne kompanie lub światowe holdingi, ale docenia się je też w trochę pomniejszych przedsiębiorstwach. Najpopularniejszym typem raportu danych pozafinansowych jest CSR, czyli raport odpowiedzialności socjalnej. Z informacji, które są w nim zawarte możemy wyczytać m. in. jakie są proporcje kobiet i mężczyzn na kluczowych stanowiskach kierowniczych, jak ważna jest dla firmy ekologia oraz w które akcje społeczne lokuje środki. Czemu jednak warto opracować raport danych pozafinansowych? O jakich rzeczach pamiętać przy jego wydaniu, by dał spodziewane rezultaty?

Raport danych pozafinansowych – zalety

Na raport danych pozafinansowych dobrze zdecydować się zwłaszcza ze względu na wizerunek firmy. Publikując raport CSR tworzymy image firmy odpowiedzialnej, a to rzutuje zarówno na wzrost liczby klientów, jak i brak kłopotów z otrzymaniem późniejszych kredytów. Raport danych pozafinansowych również umożliwia stworzenie więzi z lokalnymi społecznościami oraz samorządami, a to będzie bardzo ważne dla wszystkich marek – zarówno niewielkich przedsiębiorstw, jak i międzynarodowych holdingów.

Wydanie raportu danych pozafinansowych

Stworzenie raportu danych pozafinansowych da oczekiwane skutki tylko wówczas, kiedy jego dane opublikujemy w atrakcyjnej wizualnie formule. Dlatego po opracowaniu danych, dobrze zlecić złożenie raportu sprawdzonej studiu graficznemu. Przez to ewentualni kontrahenci łatwo znajdą najistotniejsze dane, a to w ogromnej mierze wpływa na ich zdanie o firmie. Nie zapominajmy także, że raport danych pozafinansowych będzie częścią strategii kształtowania wizerunku firmy – musi zatem być podobny do wydawanych przez nią pozycji reklamowych.

Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]