Do czego służy ulotka ?
Ulotka reklamowa to idealny sposób na zachęcenie klientów do skorzystania z usług danego przedsiębiorstwa. Aby była skuteczna, powinna być atrakcyjna i ciekawa wizualnie. Zawiera zazwyczaj podstawowe dane, konieczne do poinformowania ewentualnego klienta o ofercie firmy.
Podstawowe zasady projektowania ulotek
Krótkie jest życie wielu drukowanych ulotek. Często już po ich wręczeniu, zostają wyrzucone do śmietnika. Występuje wiele czynników, decydujących o tym, czy ulotki nie spotka podobny los. Wybór właściwego papieru jest pierwszym z nich. Papier nie może być złej jakości, aby od razu nie odstraszyć klienta. Powinno się szczegółowo zaplanować treść ulotki, tzn. wielkość i ilość tekstu oraz czy jest on dla odbiorcy rzeczowy i zrozumiały. Oczywiście nie można zapomnieć o rozmieszczeniu tekstu na ulotce, a także właściwej oprawie graficznej, tzn. doborze tła oraz umieszczeniu loga i grafik. Wskazane jest, żeby projektowanie oraz skład tego najpopularniejszego medium reklamowego zlecać doświadczonym specjalistom.
Odpowiednio zaprojektowane ulotki reklamowe zapewniają widoczne zyski przedsiębiorstwu. Są one idealnym sposobem na dotarcie do ogromnej ilości klientów w niewielkim czasie.