Jak zatrudnić firmę SEO? Dowiedz się więcej na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Polecamy kierować się podpowiedziami specjalistów, a najlepiej tych od Google.
Google podpowiada, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO
Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieprzerwanie rozkwita praktycznie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo obecności innych alternatyw, jak między innymi Bing, Rambler czy DuckDuckGo, nadal liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w internecie, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, na ogół jest to trudne bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i przyszykowało krótki film o tym, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO.
Cechy rzetelnej firmy SEO według Google
Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w prosty sposób tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dokładnego audytu strony,
- umiejętność oceny czasu i budżetu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, przykładowo poprzez permanentny dostęp do statystyk strony i cykliczne raporty,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.
Przedstawicielka Google zaznacza też, że rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym odczuwalne efekty zwykle po kilku miesiącach działań.