Tu otrzymasz kompleksową pomoc profesjonalistów w dziedzinie przygotowania projektu gazety
Korporacyjny biuletyn to wspaniała forma komunikacji między pracownikami, ale również rodzaj reklamy. Sprawdźmy zatem, jakie treści warto zamieścić w takiej broszurce i czy warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – firmowy biuletyn
Gazeta korporacyjna może spełniać dwie role. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o zdobytych nagrodach, pochwalenie się dobrymi osiągami, rozmowy z przodującymi członkami personelu. Wewnętrzne biuletyny mają istotny wpływ na działanie całej firmy, ponieważ świetnie dopingują załogę. Dzięki temu podwładni mocniej angażują się w funkcjonowanie firmy, czują więź z zespołem, a ich rutynowe powinności przynoszą im więcej satysfakcji. Statystyki pokazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy utożsamiają się z produkowanymi artykułami, poprawia się też atmosfera w firmie. Ogromną zaletą jest także redukowanie błędów komunikacyjnych pomiędzy pionami, które są częstym powodem sporów w wielu firmach. Gazeta korporacyjna zapewnia także pełną transparentność planów zakładu.
Projekt gazety – spełniaj cele promocyjne
Oczywiście firmowy biuletyn to też świetna forma komunikacji zewnętrznej. Gazetka dociera do adresatów takich jak: konsumenci, konkurencja, potencjalni inwestorzy, studenci. Gazeta firmowa w ten sposób promuje działania naszego przedsiębiorstwa, podnosi sprzedaż, a także wspiera działania PR. Myśląc o wydawaniu gazety firmowej musimy najpierw zwerbować zespół redakcyjny i zaprojektować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się usługami profesjonalistów (tj. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, określą wygląd gazetki i zadbają o wydanie. Z ich pomocą korporacyjny biuletyn na pewno okaże się sukcesem.
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]