Google Partner – certyfikowane agencje AdWords

Google Partner – certyfikowane agencje AdWords

Poznaj ofertę Google Partnera

Google AdWords jest jedną z najskuteczniejszych technik umożliwiających promocję w sieci. Polega na proponowaniu użytkownikom płatnych linków o treści dopasowanej do konkretnego zapytania i może podnieść zyski aż o kilkadziesiąt procent, o ile kampania AdWords zostanie właściwie zorganizowana. Wbrew temu, co sądzi część z nas, opracowanie wydajnej strategii AdWords to zadanie dla sprawdzonych profesjonalistów i bez odpowiednich kwalifikacji okaże się niemal niewykonalne. Dobrze zatem powierzyć to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie jest to problemem – wystarczy tylko sprawdzić, czy dana firma uzyskała certyfikat Google Partner.

Google Partner – czym jest?

Google Partner to program, jaki internetowy gigant opracował, chcąc zagwarantować klientom zamawiającym AdWords profesjonalną pomoc. Polega on na przyznaniu agencjom SEO odpowiednich porad, z którymi mogą one stworzyć bardziej efektywne strategie dla swoich kontrahentów. Aby firma zdobyła certyfikat Google Partner, jej współpracownicy powinni posiadać certyfikaty Google AdWords, a ona sama musi wykazać sprawność w zarządzaniu budżetami kampanii. Google nadaje tytuł Google Partner firmie SEO jedynie po starannym jej przetestowaniu. Co więc znaczy on dla zamawiających?

Firmy SEO z tytułem Google Partner

Certyfikat Google Partner świadczy o tym, iż pracownicy wybranej agencji mają kwalifikacje, które umożliwiają wybór odpowiednich metod podczas prowadzenia kampanii. Dzięki Google Partner zyskujemy też pewność, iż firma, którą wybierzemy, ma dostęp do rozmaitych nowości oferowanych przez internetowego giganta, zaś jej pracownicy uczestniczą w różnych szkoleniach prowadzonych przez Google, jak również mogą korzystać z jego pomocy technicznej.

SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]