Custom Publishing

Custom Publishing

więcej o custom publishing »

Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Jest to technika kompleksowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw papierowych. Firmy podejmują się zleceń związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji wydawania kolejnych części istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing – o co dokładnie chodzi?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji tego typu zaliczają się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • katalogi różnego rodzaju,
  • publikacje książkowe,

Custom publishing – zalety

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, PR-owych oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • zwiększenie ilości klientów,
  • budowanie lojalności,
  • wzmacnianie wizerunku firmy,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]