Banery reklamowe – kiedy się sprawdzą?

Banery reklamowe – kiedy się sprawdzą?

Reklama zewnętrzna to jedna z najefektywniejszych metod. Sprawdza się w przypadku najróżniejszych marek – od hipermarketów, przez regionalne firmy aż po kampanie społeczne. Istnieją rozmaite formy reklamy outdoorowej – wielkie plakaty, małe postery, a nawet murale. Największym uznaniem szczycą się jednak banery reklamowe. Nie ma w tym oczywiście nic dziwnego, bo mają mnóstwo atutów. Na jakich zasadach jednak opiera się promocja z użyciem banerów? Dlaczego są tak chętnie wybierane przez rozmaite marki?

Banery reklamowe – czym są

Banery reklamowe to specyficzny rodzaj plakatu, który od zwykłego odróżnia się tym, iż wydrukowany jest na wodoodpornym podłożu. Ze względu na fakt, że do ich drukowania stosuje się odpowiednie farby, banery reklamowe są dużo solidniejsze od pozostałych plakatów – nie straszne im deszcze czy duże nasłonecznienie. Spotykane są w różnych wersjach, ale najczęściej spotyka się te większe – są łatwiej zauważalne, a skutkiem tego jest efektywność wykorzystującej je reklamy.

Wzornictwo oraz produkcja banerów reklamowych

Z wiadomych przyczyn produkcję banerów reklamowych lepiej powierzyć specjalistycznej drukarni – samodzielnie ich zrobienie będzie przecież niemożliwe z uwagi na wykorzystanie właściwego materiału oraz farby. Drukarnie często również oferują stworzenie wzorów banerów reklamowych, a zwykle wydamy na tę pomoc mniejszą sumę niż u grafika.