Szukasz pomocy specjalistów z agencji marketingowej Kraków? Dobrze trafiłeś! Sprawdź k-myk.pl
Akcje marketingowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy producentem, właścicielem sklepu czy usługodawcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na stworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. reklamy, jednak mniejsze biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, przeważnie poszukują wsparcia u agencji marketingowych.
W jakich działaniach wesprze Cię agencja reklamowa?
Agencja marketingowa to zespół twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami wspaniale orientującymi się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w internecie (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zamówić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (obwoluty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio zastosowane na etapie projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, plakatów, billboardów bądź ulotek. Agencja reklamowa pomoże również stworzyć przyciągające, unikalne wpisy na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje strategię komunikacji z klientami poprzez modne media społecznościowe, jak np. Instagram, Twitter czy Facebook.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są głównie do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w organizacji spotkań z klientami, targów lub sympozjów wymagających zwykle skrupulatnego planowania, te zadania można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie kompetentnego i zgranego zespołu pracowników – należy zlecić jej opracowanie programu szkoleń czy też organizację imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, warto jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego grona kompetentnych ekspertów. Pozwala to na powierzenie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]