Marketing, reklama, promocja

Private blog network, czyli PBN – do czego służy?

Aby konsument wyszukał twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę www, ale także zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy regularnie dodawane są do niej nowe fachowe i pomocne dla odbiorcy treści. Lecz nie wolno też zlekceważyć tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków zewnętrznych wiodących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest zastosowanie

Digital marketing – czym jest marketing cyfrowy i jakie korzyści przynosi?

Digital marketing to inaczej marketing cyfrowy. Czym różni się on od marketingu tradycyjnego i czy warto w niego inwestować? Sprawdź, jak powinny wyglądać Twoje pierwsze kroki w świecie online oraz jakie działania obejmuje digital marketing. Co to jest digital marketing? Digital marketing to reklama za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Pojęcie to jest bardziej obszerne niż “marketing internetowy”, bo obejmuje też inne kanały, np. SMS-y. Digital marketing to jednak głównie takie działania

Hashtag – czym jest, do czego służy, gdzie go używać i jak monitorować skuteczność?

Każdego dnia w postach w social mediach widzimy słowa lub całe wyrażenia poprzedzone znakiem “#”. Dlaczego przed wybraną frazą stawiamy kratkę? Co to znaczy hashtag? Poznaj historię tego znaku i sprawdź, jak dobierać hashtagi do Twoich postów! Czym jest hashtag? Hashtagi to nic innego jak frazy bądź dłuższe wyrażenia zapisane bez użycia spacji i poprzedzone charakterystycznym znakiem “#”. Używane są przez miliony użytkowników na całym świecie – głównie pod postami

Open Graph – co to jest i w jaki sposób go wykorzystać, by zwiększyć ruch na stronie z social mediów?

Czy wiesz, jak uatrakcyjnić swój profil na Facebooku i jednocześnie zwiększyć ruch na stronie internetowej? Czy wiesz, że możesz mieć pełną kontrolę nad tym, jak w social mediach będą się prezentować udostępniane elementy Twojej strony? Odpowiedzią są meta tagi, które opracował Facebook, a obecnie korzysta z nich wiele serwisów społecznościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest Open Graph oraz jak wykorzystywać te meta dane w social mediach. Co to

Uzupełnij wizytówkę firmy w Mapach Google o wirtualny spacer

Promocja firmy w Mapach Google to aktualnie obowiązkowy punkt promocji marki w sieci. Z jej pomocą jesteśmy widoczni dla internautów wyszukujących w danej lokalizacji konkretną usługę i umożliwia to zdobycie nowych klientów. Istnieje doskonały sposób, aby pośród sporej ilości podobnych przedsiębiorstw w naszym mieście wyróżnić się na Mapach Google i wyprzedzić konkurentów. Ale czym jest wirtualny spacer 3D? Czy powoduje, że promocja firmy w Mapach Google jest jeszcze efektywniejsza? Czy

Co to jest content marketing? Przykłady działań contentowych i ich cel

Poradniki, ebooki, podcasty, webinary i inne bezpłatne materiały – z pewnością trafiasz na nie regularnie i może nawet zastanawiasz się, dlaczego firmom opłaca się inwestować w ich tworzenie. To przykłady działań content marketingowych, o których więcej dowiesz się z tego artykułu. Content – co to znaczy? Content w języku angielskim oznacza treść, zawartość. W cyfrowym świecie natomiast oznacza zawartość strony internetowej – opisy kategorii, produktów, teksty na podstronach, artykuły blogowe,

Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Polecamy kierować się podpowiedziami specjalistów, a najlepiej tych od Google. Google

Nie tylko ołówki i długopisy – o eko gadżetach reklamowych

W ostatniej dekadzie przedmiot ochrony środowiska stał się jedną z przewodnich spraw, poruszanych arenie międzynarodowej. Nieuchronność zmiany naszych przyzwyczajeń związanych z odpowiedzialnym wykorzystaniem surowców, krok po kroku przebija się do każdej sfery życia, również do świata marketingu. Teraz zarówno drobne firmy, jak i ogromne spółki, dokładają starań, by stać się eco-friendly. Swoją dbałość o ochronę przyrody mogą one zaprezentować światu w różnorodny sposób, również przez stosowanie w akcjach marketingowych eko

Gadżety i odzież reklamowa – świetny pomysł na promocję firmy

Biznes nie obejdzie się bez akcji marketingowych. Współczesna reklama przybiera przeróżne formy: umieszcza się ją w magazynach, w internecie i na portalach społecznościowych. Niemniej jednak w dalszym ciągu nie odchodzi się od standardowych nośników reklamy, np. wizytówek bądź ulotek. Stosuje się także jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni konsumenci szczególnie kochają – reklamę poprzez gadżety. Dlaczego klienci lubią gadżety reklamowe? Klienci i nasi przyszli partnerzy lubią różnego rodzaju gadżety,

Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?

Akcje marketingowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy producentem, właścicielem sklepu czy usługodawcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na stworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. reklamy, jednak mniejsze biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, przeważnie poszukują wsparcia u agencji marketingowych. W jakich działaniach wesprze Cię agencja reklamowa? Agencja marketingowa to zespół twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w